Архив за день: 22 мая, 2025
Департамент торговли и защиты прав потребителей Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан по Акмолинской области уведомляет субъектов предпринимательства и потребителей о поправках по внесению изменений и дополнений в Кодекс Республики Казахстан «Об административных правонарушениях».
Ранее по ст. 204-4 Кодекса РК «Об административных правонарушениях» за превышение субъектом внутренней торговли размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары, установленного законодательством Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности влекло предупреждение. С 13 марта 2025 года ст. 204-4 Кодекса за данное нарушение предусмотрен штраф … Читать далее
Рубрика: Архив
Комментарии к записи Департамент торговли и защиты прав потребителей Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан по Акмолинской области уведомляет субъектов предпринимательства и потребителей о поправках по внесению изменений и дополнений в Кодекс Республики Казахстан «Об административных правонарушениях». отключены
Егер сыйлық сатып алуға арналғансертификатының мерзімі өтіп кеткен жағдайда, тұтынушы сатушыдан оны пайдалануды талапете алама?
Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің406-бабына сәйкес, сатып алу-сату шарты бойыншабір тарап мүлікті екінші Тарапқа меншікке, шаруашылық жүргізуге немесе жедел басқаруғаберуге міндеттенеді, ал Сатып алушы бұл мүліктіқабылдауға және ол үшін белгілі бір ақшалайсоманы төлеуге міндеттенеді. Сыйлық сертификаты жағдайында тұтынушыенгізген ақша алдын-ала төлем болып табылады, яғни тауарды болашақта сатып алуға аванс ретінде береді. Алайда, сатып алу-сату шартыныңжасалмағаны, сатушы мен сатып алушы сатып алу-сату қатынастарына әлі кірмеген, өйткені Тараптарарасында оның маңызды шарты – тауар туралыкелісім жоқ (ҚР АК 393-бабының 1-тармағы). “Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы” ҚРЗаңының 28-бабының 1, 4-тармақтарына сәйкессатушы (дайындаушы, Орындаушы) сатушының(дайындаушының, Орындаушының) жұмысрежимін ескере отырып, тұтынушыға қолайлыуақытта тиісті сападағы тауарды (жұмысты, көрсетілетін қызметті) еркін таңдауды қамтамасызетуге міндетті. Тұтынушыны өзіне қажет емесмөлшерде және (немесе) ассортиментте тауар(жұмыс, қызмет) сатып алуға мәжбүрлеуге тыйымсалынады. Қазақстан Республикасыныңзаңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, тауарды (жұмысты, көрсетілетін қызметті) таңдаукезінде қандай да бір артықшылықтарды, тікелейнемесе жанама шектеулерді белгілеуге жолберілмейді. Яғни, заң сатушыға тауарды сатыпалуда тұтынушыларға қандай да бір шектеулерқоюға тыйым салады. Төлем жасалғандықтан жәнетұтынушы сатушыдан тауарды таңдау құқығынсатуды талап етуге құқылы. Көрсетілген Заңның 42-4-бабына сәйкесқұқықтары мен заңды мүдделері бұзылғантұтынушы сатушыға (дайындаушыға, Орындаушыға) құқықтар мен заңды мүдделердіңбұзылуын жою туралы шағыммен жүгінугеқұқылы. Егер сатушы тұтынушының шағымыналған күннен бастап күнтізбелік он күн ішіндежазбаша жауап бермесе, онда сіз тұтынушылардыңқұқықтарын қорғау саласындағы функциялардыжүзеге асыратын тиісті мемлекеттік органдарғанемесе сотқа талап арызбен жүгіне аласыз. Әйтпесе, АК-нің 953-бабы сатушығақолданылады: заңнамада немесе мәміледебелгіленген негіздерсіз мүлікті басқа адамныңесебінен сатып алған немесе сақтаған (негізсізбайытылған) адам негізсіз сатып алынған немесежинақталған мүлікті соңғысына қайтаруға міндетті. Если в подарочном сертификате на приобретения подарка истек срок действия, имеет ли потребитель потребовать от продавца использовать его? Согласно статье 406 Гражданского кодекса Республики Казахстан, по договору купли-продажи одна сторона обязуется передать … Читать далее
Рубрика: Архив
Комментарии к записи Егер сыйлық сатып алуға арналғансертификатының мерзімі өтіп кеткен жағдайда, тұтынушы сатушыдан оны пайдалануды талапете алама? отключены
Тауарды қайтаруға сатушы қарсы болса, не істеукерек? Кейде сатушылар заңды білмей немесе әдейітұтынушының талабын орындаудан бас тартады. Егер сізге тауарды қайтаруға немесе айырбастауғарұқсат бермесе, не істеуге болады?Қадамдар:1.Сатушымен сыпайы сөйлесіңіз – “Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы” заңның 14-бабы бойынша сапалы тауарды 14 күнішінде қайтаруға болатынын ескертіңіз.2.Талапты жазбаша түрде беріңіз – дүкенге ресми түрдешағым жазып, оның көшірмесін өзіңізде сақтаңыз.
3.Дәлелдерді жинаңыз – чек, банктік түбіртек, тауардың фото/видео дәлелдері және куәгерлердіңайғақтарын жинаңыз.4.Тұтынушылардың құқықтарын қорғау органдарына жүгініңіз – егердүкен қайтарудан бас тартса, арнайы органдарғанемесе сотқа арыз беруге болады.Сатушы заңбұзса, жауапқа тартылуы мүмкін!Осылай сіз өзқұқығыңызды қорғай аласыз! Что делать, если продавец отказывается принимать товар обратно? Иногда продавцы не знают закон или намеренно отказываются выполнять требования потребителя. Что делать, если вам не разрешают вернуть или обменять товар? Алгоритм действий: 1.Спокойно объясните продавцу, что согласно статье 14 … Читать далее
Рубрика: Архив
Комментарии к записи Тауарды қайтаруға сатушы қарсы болса, не істеукерек? Кейде сатушылар заңды білмей немесе әдейітұтынушының талабын орындаудан бас тартады. Егер сізге тауарды қайтаруға немесе айырбастауғарұқсат бермесе, не істеуге болады?Қадамдар:1.Сатушымен сыпайы сөйлесіңіз – “Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы” заңның 14-бабы бойынша сапалы тауарды 14 күнішінде қайтаруға болатынын ескертіңіз.2.Талапты жазбаша түрде беріңіз – дүкенге ресми түрдешағым жазып, оның көшірмесін өзіңізде сақтаңыз. отключены
Тұтынушылардың құқықтарын қорғау:қызметтер үшін алдын ала төлемді қалай қайтаруғаболады
Қазіргі заманғы нарық жағдайында тұтынушылардың құқықтарын қорғау коммерциялық қатынастардың жұмыс істеуіндегі маңызды құрамдас бөлікке айналуда. Бұл әсіресе қызмет көрсету саласында өзекті, себебі алдын ала төлемді қайтару және келісімшарттық міндеттемелерді орындау мәселелері көптеген азаматтар үшін өзекті болып қалады. Мұндай жағдайдың айқын … Читать далее
Рубрика: Архив
Комментарии к записи Тұтынушылардың құқықтарын қорғау:қызметтер үшін алдын ала төлемді қалай қайтаруғаболады отключены
Онлайн сатып алу кезінде тұтынушылардың құқықтарын бұзу: маркетплейс арқылы тапсырыстың күшін жою жағдайы
Онлайн-сауда мен маркетплейстердің белсендідамуы жағдайында тұтынушылардың құқықтарынқорғау маңызды аспектілердің біріне айналуда. Соңғыжылдары интернет арқылы сатып алу кезінде көптегенадамдар өз құқықтарының бұзылуына тап болды, бұлмемлекеттік органдардың араласуын қажет етеді.Мұндай жағдайдың мысалы ретінде теледидардымаркетплейс арқылы сатып алған тұтынушы Т. – Мен болған оқиға болды. Ағымдағы 2025 жылдың басында тұтынушы т. маркетплейс дүкендерінің бірінде құны 4 145 теңгеболатын Samsung 109 см теледидарға тапсырыс берді.Төлем толық көлемде жүргізілді, бұл тиісті төлемқұжатымен расталады. Алайда, келесі күні тапсырысты сатушы біржақтытәртіпте жойды. Сатушы көрсеткен бас тартудың себебі«қоңырау шала алмады”. Бұл ретте электрондық пошта,СМС, қосымшадағы хабарламалар немесе ресми бас тарту сияқты баламалы байланыс тәсілдеріұсынылмады. Бұл жағдай тұтынушыда әділ сұрақтартуғызды, өйткені тапсырысты алдын-ала ескертусізресми себептермен жою оның құқықтарын бұзады. «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 8-1-бабынасәйкес сатушы сатып алу-сату шарты бойынша міндеттемелерді тиісінше орындауға міндетті. Сатушы келісімшарт талаптарын ерікті түрдеөзгертуге құқылы емес, оның ішінде төлемнен кейінтапсырыстың күшін жою, бұған сенімді жәненегізделген себептер келтірмейді. Өз құқықтарының бұзылуына байланыстытұтынушы Т.Ақмола облысы бойынша МТИ сауда жәнетұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне (бұдан әрі-Департамент) жүгінді. Департаментсатушының іс-әрекеті заңнама нормаларына сәйкес келмейтінін және тұтынушының құқықтарынбұзатынын растады. Тұтынушының өтініштеріне жауапретінде Департамент өз құзыреті шеңберіндесатушымен ақпараттық жұмыс жүргізді. Оныңбарысында сатушыға сатып алушылар алдындағыміндеттері туралы, оның ішінде тауар туралы толықақпарат беру, шарт бойынша міндеттемелерді орындаужәне жеткізу мерзімдерін сақтау қажеттілігі туралыхабарланды. Нәтижесінде жағдай шешілді: сатушы өзміндеттемелерін орындап, тауар жеткізді, ал тұтынушыТ. Samsung 109 см теледидарын бастапқы құны 4 145теңге алды. Сатушылар мен маркетплейстің сатып алушылармен тиісті қарым-қатынасты қамтамасыз етуі және сатып алу-сату шарттарының талаптарын қатаң сақтауы маңызды, бұл тұтынушылардың электрондық саудағадеген сенімін арттыруға және болашақта мұндайоқиғаларды болдырмауға көмектеседі. Нарушение прав потребителя при онлайн-покупке: случай с отменой заказа через маркетплейс В условиях активного развития онлайн-торговли и маркетплейсов, защита прав потребителей становится одним … Читать далее
Рубрика: Архив
Комментарии к записи Онлайн сатып алу кезінде тұтынушылардың құқықтарын бұзу: маркетплейс арқылы тапсырыстың күшін жою жағдайы отключены